Followers

Tuesday, July 6, 2010

Program gotong royong membersihkan sekolah PTDH

Alhamdulillah pada tanggal 3 hb Julai 2010 iaitu pada hari Sabtu lepas, PIBG dengan kerjasama pihak sekolah PTDH telah mengadakan satu program gotong royong membersihkan dalaman sekolah yang telah hampir bertahun-tahun tidak pernah dibersihkan. Seingat saya sejak saya mula menghantar anak saya mula bersekolah di PTDH tidak pernah diadakan program gotong royong seperti ini yang melibatkan penyertaan dari pihak PIBG dan juga guru-guru PTDH iru sendiri.Insya allah sebelum kedatangan bulan Ramadhan al mubarak yang akan tiba tidak berapa lama lagi bangunan PTDH akan berubah wajah di mana baggunan tersebut akan di cat dan diwarnakan semula supaya ianya lebih tampak seria dan gah dipandangan mata.
Program yang bermula pada pukul 9 pagi itu berakhir pada pukul 1 tengah hari. Apa yang saya ingin rakamkan adalah jutaan terima kasih di atas kerjasama dan komitmen yang telah ditunjukkan di antara kedua-dua belah pihak PIBG dan PTDH itu sendiri. Kepada ibubapa yang hadir pada hari tersebut , saya sebenarnya ingin melahirkan rasa terharu dan berbangga di atas sumbangan yang tuan-tuan dan puan-puan berikan. Hanya Allah sahaja yang akan membalas segala sumbangan bakti anda semua. Terima sekali lagi.Syabas juga diucapkan kepada pihak pengurusan PTDH yang telah menunjukkan iltizam dan innovatif yang tinggi untuk sama-sama menjayakan program gotong royong membersihkan banggunan sekolah.

No comments:

Post a Comment